hörby marknad!

Kom precis hem från en heldag med trevligt folk i Hörby. Det var ju marknad där idag, lite större än Jonstorp om jag ska vara ärlig. ;) Det var riktigt varmt och jag drack nog alldeles för lite för mådde ganska så dåligt i slutet med det hindra inte lilla mig från att åka de snurriga karusellerna! Jag älskar verkligen karuseller och kommer nog att göra det tills döden skiljer oss åt! :) Jag är inte så mycket för att handla marknadsprylar, det är mest krims krams tycker jag. Men jag fynda ett riktigt fint armband resten av mina "fynd" vad bara karuseller, mat och dricka ;) I kväll ska jag bara vara hemma och ta det lugnt, känner att jag behöver det!

puss och kram :)

Bilden är verkligen dålig, men visst var det fint? Har hittat min nya färg tror jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0