morgonbloggning!

Godmorgon! Idag var jag uppe med tuppen för att fira mammas födelsedag. Började morgonen med att baka en tårta som icke blev en succé.. När jag var liten brukade vi alltid baka en marrängtårta med mosade bananer och grädde. Jag tyckte ju den var skitgod när jag var liten så jag vet ju inget annat. Men när jag stod och mosade bananerna i morse ångrade jag mig en aning men då var det redan försent. Det slutade med att jag, mamma och pappa satt och tvingade i oss tårtbiten. Sen när den var nere så kollade alla på varandra och började skratta. Jag ska nog aldrig stå för tårtbakningen igen, hahaha :) Nu ska jag snart sätta igång att städa för klockan ett kommer släkten och i kväll ska jag bege mig in till Helsingborg! :) Puss.

Kommentarer
Postat av: Sofia - Mode, foto & personligt

Hejsan, jag ville bara tipsa om alla roliga tävlingar som pågår i min blogg, och att 5 utav dom avslutas till helgen. Så passa på och vara med. Man kan vinna bla. smink, iphoneskal, smycken och en massa annat roligt!

Kram, och förlåt om du inte vill ha sånt här :)

2011-07-28 @ 17:59:32
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0