Regn, regn och regn.

Min kära kusin sov här i natt, hon ställer alltid upp när man är rädd! :) Det regnar idag igen och då får man åter igen ingen ångest över att man sitter inne hela dagen. Jag måste trotts allt städa huset för i morgon kommer mamma och pappa hem! det har varit en lugnt vecka och har inte sovit själv någon natt! Jag är förskräckligt rädd för att vara ensam hemma. Hur ska man kunna våga flytta hemifrån egentligen? Haha, shit jag måste skärpa mig. Jag vill planera en utlandsresa, se fram emot något. Har ni några tips så hör av er! Nu ska jag fixa och dona här hemma. Som ni ser så har min kise saknat mig under den veckan som jag var i Stockholm, stackars liten. Min älskling! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0