stödjer er Norge!

Det är sinnessjukt! Hur kan en enda man ha hjärta till att först bomba regeringshuset i Olso och sen åka över till en ö där cirka 500 ungdomar befinner sig på läger. Lugnt och sansat skjuta ner cirka 90 stycken av dem till döds? Hur kan politik åstadkomma dessa saker? För han var hårt politiskt inriktad och hade en stark tro. Inte för att jag är så insatt i politik och så men det är sjukt! Jag har själv norsk blod i mig och jag är otroligt glad att mina släktingar inte befann sig på dessa platser. Norska befolkningen ni har mitt stöd i detta och jag hoppas att mannen får vad han förtjänar! Och jag hoppas att folk inte tar efter denna grymma person, det skulle skapa kaos i världen. Det är inte värt det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0