"the day before we make love."

Har varit sämst på att uppdatera de senaste dagarna, för att jag varit i Stockholm sen för att jag har haft massa besök hemma efter att jag hade kommit hem. Nu har jag en stund över och kan skriva några rader. Jag har haft en underbar resa tillsammans med familjen och vädret har varit ok hela veckan. Har shoppat, badat, ätit ton med blåbär och jagat Tage bland snåren. Och idag fyller han 1 år! Killen har blivit så stor och jag älskar honom så himla mycket, fasters älskling! I kväll kommer Alexandra på besök och jag tänkte bjuda på lite vin och räkor. (kanske måste fråga om hon tycker om det först?) HAHA tänk så gör hon inte det.. hmmm, då får jag tvinga henne! ;)  hahahah.

Det känns så konstigt att alla snart ska tillbaka till skolan igen medan jag sitter här och har noll koll på livet, det känns skönt men man är ganska så spänd. Jag kan göra vad jag vill just nu... Och att få bestämma det helt själv skrämmer mig. Aja, det kommer nog sluta bra, det gör alla sagor! Nu ska jag städa undan lite och försöka piffa till mig. puss :)

Idag är det ingen vanlig dag, för idag är det Tages 1års-dag. jag älskar dig utav hela mitt hjärta!

Kommentarer
Postat av: Victoria Berggren

Jisses vad söt bild!!

2011-07-22 @ 00:21:14
URL: http://vicctoria.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0