what are words?

Idag skriver en sliten tjej! Vet faktiskt inte varför jag är så trött? Idag har jag och pappa varit ute och handlat presenter till min mamma som fyller år i morgon. Och jag har kört bil, det var ett tag sen. Kändes verkligen i rutinen att jag inte kört på ett tag. Det får bli ändrig på det! I alla fall så ska jag och pappa upp tididgt i morgon för att fixa frukost och så åt mamma. Släkten kommer vid ett och sen på kvällen ska jag antagligen in till helsingborg där det är en festival, första dagen i morgon tror jag? Så det får bli läggdags tidigt för min del i kväll, fast det är bara som jag säger. Det blir alltid runt två, halv tre man somnar i vilket fall som! ;) Hoppas alla har fått en bra dag idag! Puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0