AJAJAAAAAAJ!

Godmorgon kära läsare! Jag har något tråkigt att berätta för er.. Som vanligt så glömmer man att plattången fortfarande är igång så trampade jag med hälen mitt i mellan de där värmeplattorna så nu går jag haltandes med kylbalsam på hälen. Just snyggt när man ska gå och shoppa en heldag i Lund? I alla fall jag åker snart in för att äta frukost med min vän Josefin i stan sen ska jag fixa de sista sakerna innan vi reser till Turkiet på onsdag. Det ska bli så otroligt skönt, spännande och skiiiitkul att åka ner med mina sju tjejkompisar från klassen i en vecka. Kommer dock inte uppdatera så mycket den veckan eftersom det inte finns tillgång till internet. Men ni får ha det så underbart i sköna Sverige medan jag är borta. Vi hörs senare! Puss och Kram :)
Har på mig min fina nya virkade väst som min närmaste väns mamma hade virkat åt mig i studentpresent :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0