bye bye june!

Har inte bloggat på ett tag nu, det har hänt så himla mycket. Eller inte mycket, men har varit ganska så upptagen. Kom hem för några dagar sen från Alanya. Det har varit en resa med mina sju älskade tjejer som man sent kommer att glömma. Orkar inte berätta allt men vi hade det super, kan rekommendera det stället, fast turkarna var på en del men det får man ta. Det är så skönt att komma hem också, till verkligheten. Nu är det slut på skolan och nu börjar det "verkliga" livet på allvar. Jag vet faktiskt inte om jag ska skratta eller gråta, haha. Jag har frågat folk om vad de har för planer nu och alla tycks ha kommit på något de vill göra nu framöver, förutom jag... Känns sådär faktiskt men jag kommer på något snart förhoppningsvis.

Idag har jag umgåtts lite med mina vänner från Kävlinge, solat, badat och ätit gott. Det har varit en trevlig kväll. Är faktiskt inte alls så trött så ska nog sätta på en film och försöka komma ner i varv. Känns som att man aldrig får en lugn stund, men det är kanske så sommaren ser ut för alla, eller? Jag tacka för mig och ber alla att ta det lugnt där ute i sommarnatten. Ta vara på er och på livet! Natti Natti!

köpte denna där nere! jag typ bor i den.. ganska praktiskt behöver inte betala hyra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0