Lite maggio såhär efter studentfirandet!

Just nu sitter en fruktansvärt trött Amanda och lyssnar på Maggio såhär på sommarkvällen. nu är studentfirandet över och min dag blev så otroligt lyckad! Tack alla som ville fira den tillsammans med mig, och tack för alla fina presenter. Vick ju de där glasen från Carolina Gynnings kollektion som jag önskade mig så mycket!!! Hur glad tror ni jag blev på en skala från ett till tio? Om fyra dagar sticker jag till Turkiet men tjejerna från klassen, det ska bli en upplevelse för livet! Dock har jag inte införskaffat mig allt som ska packas ner i min nya rosa resväska som jag också fick i present. Men allt ska fixat, strykas, läggas fram och tvättas i morgon! Jag tänkte också laga en god middag till familjen i morgon kväll eftersom jag sover hos Josefin från tisdag till onsdagen då vi åker. Har ju fått en kokbok av bororsan också! Nej nu ska jag sätta på en bra film och äta lite onyttigheter sen blir det sängen! Här kommer studentbilder puss och kram! :)

Kommentarer
Postat av: Gniztra

Jätte fin blogg du har:-)



Kolla gärna in på Gniztra.com



Finns allt från fake piercings till smink.



Puzz

2011-06-12 @ 23:39:36
URL: http://www.gniztra.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0