Sol, Bad och stukad tå.

Tjollahopp! Kom precis hem från Sofie som tar studenten i morgon. Så det har varit hålligång nu i två dagar med storstädning och annat. Stukade ju min tå igår efter att jag blev i kastad i poolen av ett par idioter... hehe ;) Och den är fortfarande svullen, hoppas det går över snart. Idag har ju varit den varmaste dagen på mycket länge så har bara badat och tagit det lugnt hela dagen, det finns inte så mycket ork i kroppen. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen åker ansiktsmasken på! Hoppas ni alla har haft en lika bra dag som jag! :)
Puss.
Bild på mig från i fredes påväg till klassfesten, lagom glad för mitt nya iphone-fodral från glitter faktiskt! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0