well, hello there!

Här kommer lite hälsningar från dagens kräfta! Jotack, blev en aning röd idag... Hade inte läst i tidningen om varningen att idag var strålningen så stark att man bara fick vara ute i solen MAX 30 minuter, jag solade i fyra. (y) Heja mig! Så nu är jag en aning röd, jag måste bättra mig med att smörja in mig. Eller vad säger ni? :)

Chillade vid Matildas pool idag tillsammans med Cuffe, vilket var helt underbart skönt! Nu i kväll ska jag röja lite på rummet om jag orkar. (kommer spendera tiden vid datorn, vem lurar jag?) I morgon beger jag mig upp till Jonstorp ännu en gång dock blir det inte lika fint väder som alla andra år men det fixar jag! Hoppas alla får en skön helg och bilder kommer säkerligen uppdateras senast Måndag!

Dagens bilder! Jag är så glad att jag har så underbara vänner som man har! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0