Carolina Gynning.

Jag har verkligen fastnat för hennes blogg, riktigt mycket. Hon har blivit så fruktansvärt mogen och kan stå på egna ben och hon vågar satsa på något som berör henne. Jag inspireras av henne väldigt mycket och om jag skulle fått chansen i livet att växla några ord med henne hade jag absolut tagit den! Hade ni det?

Denna tavlan är min favorit än så länge, hon har målat den alldeles själv. Gå in på hennes blogg och kolla på fler. http://gynning.net/ ..

Nu ska jag hoppa in i duschen för att sen sticka hem till Matilda och äta lite hämtmat.  Tänkte dra på strumpbyxorna och jeansshortsen idag. och kanske någon söt top?  Det kommer nog bli skit bra, hoppas alla får en trevlig kväll! puss

Kommentarer
Postat av: emmaklämma

Hände en läskig sak idag.. Bara för att vi sa det innan, att kärleken kommer när man minst anar den. Du tror inte jag går och känner exakt den känslan för en gosse nu.. Creepy :O

men är sjukt nojig när det kommer till kärlek.. vågar liksom inte eller vad man ska säga.. :/

ah skitsnack va det här, förlåt. just had to share. godnatt :)

2011-03-13 @ 00:32:27
URL: http://kungligtbra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0