Excuse me for being a smarthead!

O herre min gud... ni som läste inlägget från igår kommer antagligen ihåg att jag hade en riktigt dålig dag? 
I alla fall... Precis efter att jag loggade ut härifrån så drog jag ut min iphone från laddaren i datorn. Vet ni vad som hände då? Jag skulle vara tvungen att omdatera hela skiten, och med det så försvann allt som jag hade i min iphone. Facebook, bilder, musik och det värsta... alla mina kontakter. Så nu är jag helt isolerad om ni nu inte hör av er till mig. 

Hoppas att denna dagen kommer blir bättre. Den har dock börjat ganska så dåligt. VAFAN vad är det med mig? Nu får jag rycka upp mig! Sitter här och klagar på skitsaker när tillexempel Japan har det som värst. Tänker på er där nere btw! 
Vi sörjer med er, att ni har förlorat era hem, 
nära och kära och en del av ert hjärta. 

Kommentarer
Postat av: SOFIAS

Jag kikade in och önskar dig en fin dag!

2011-03-16 @ 09:27:49
URL: http://adayofmylifee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0