lättnad!

Har inte bloggat på hela veckan för har haft fullt upp med mitt projektarbete. Jag hade min presentation i går och det gick faktiskt bättre än vad jag trodde. Ni skulle bara veta vilken lättnad det är för mig att ha det gjort. Jag lämnade in allt idag eftersom att jag åker upp till min syster i Göteborg på fredag. Jag stannar där tills på onsdag sen följer hon med mig ner. I morgon kommer flickorna som jag umgås mycket med i klassen hem till mig på middag och förfest sen åker vi taxi in till Malmö för att gå på slagt. Vi firar att det är 100 dagar kvar tills vi tar studenten och vår skola sammarbetar med slagt denna helgen. Det kommer bli AWESOME!
Nu ska jag ner och äta middag och sen ska jag börja med efterrätten i morgon. Jag lägger ut bilder i veckan om jag hinner. Puss!
jag tycker att denna kvinnan är helt bedårande.
Gillar svart och vita foton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0