en "ta han om sig själv" dag!

Hej hopp! Här sitter jag och smaskar på GaJol (lakritsgodis) nu strax innan läggdags. Och så kollar jag på en massa videobloggar.. Alltså jag tycker det är så löjligt att göra sånna.. sitta och kolla in i en kamera och berätta om sin dag, det är en annan sak om man ska visa en hår uppsättning eller hur man sminkar sig osv. Men berätta om sin dag och snacka en massa skit? RING EN VÄN?!?! hihihi nu var jag busigt dum.. Men men , dessa inlägg roar ju mig om nätterna i alla fall så fortsätt ni;) Nu ska jag sova, är helt utmattad efter en "ta hand om sig själv" dag! Puss och godnatt :)

Ps: Himla glad för att se att så många läser ens blogg, även fast ingen kommenterar så gör det mig glad att se att jag har många som går in och kollar. Tack till er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0