sjuk när det är 20+ ute...

Har inte lust för något alls, har legat i soffan efter att jag kom hem från Malmö och sovit. Tror jag har feber, i alla fall så är jag dunder förkyld och har ont i halsen fortfarande. Jag vill bara att det ska bli Fredag så jag får ta på mig min fina balklänning (nästa fredag) och sen vill jag skrika, sjunga, dansa och dricka en massa för att fira att mina 12 år i skolan är över, i alla fall under ett tag! Och packa, packa femtielva resväskor med nya plagg till Turkiet. Men det består inte min Måndagskväll av, nej den består av pluggande. Ska köra halkan på Torsdag också, är skit nervös. Så om jag nu omkommer på halkbanan så får ni skriva många fina kommentarer att jag borde varit med i Sveriges värsta bilförare först innan jag gav mig ut på vägarna.;)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0