sleeping alone.

Jag kan inte sova, har så sjukt många tankar i huvudet. Vad jag ska göra efter gymnasiet, jag saknar också någon så himla mycket så jag vet faktiskt inte vad jag ska ta mig till riktigt. Han är verkligen världens bästa, verkligen! Men jag är jätte kluven, Stockholm, Göteborg, Helsingborg??? De tre städerna bollar runt i mitt huvud just nu. Jag vill inte plugga vidare detta året det vet jag i alla fall så jobb blir det så klart. Jag vill mest komma ifrån denna hålan och börja om på ny kula. Det hade varit så otroligt skönt. Nej nu ska jag sätta på en bra film och sova och drömma om världens bästa kille. Puss!

Kommentarer
Postat av: Marielle

Riktigt söt :)

2011-06-21 @ 03:53:05
URL: http://mellebusplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0