A bad sundaycold..

Varför kan aldrig jag bli frisk? På dessa två månaderna har jag införskaffat mig 40 graders feber, magsjuka, matförgiftning och ett dussin förkylningar samt halsont och hosta. FÖR BÖVELEN! Nu får det ta att räcka med dessa bakterier och virus som sprids runt i min kropp som små hattifnattar!! Jag ska kämpa mig upp i morgon till körskolan och gymmet, nu får det vara nock!

Helgen har i alla fall varit dunderbra för min del. I fredes kom älskling på besök och vi bara låg och mös samt retades i vanlig ordning. Men jag gillar det, att vara kär passar mig utmärkt och jag kommer fortsätta att vara det. Livet blir så mycket lättare och speciellt när man har världens bästa pojkvän. :)


I går så var det födelsedagsfest hos mina kusiner som blev 18 och 20 år. Vilket hålligång alltså! Jag tackar så mycket för allt liv och rörelse, den oftast utmärkta musiken och bålet som jag ville ha mer av hela tiden. En lyckad helg som sagt var. Och snart är det December, dvs julklapps handling för nästan hela månadslönen. You got to love it dude!

Peace out!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0