be twisted!

Idag är jag fan ta mig en twisted kvinna! Och jag får lov, för de på reklamen, de får! Men jag känner mig stolt för igår tränade jag äntligen på mitt kära gym. Det var något av det skönaste jag gjort på länge. Och det känns idag kan jag lova! Vad har jag gjort idag undrar ni säkert. Och det ska jag tala om för er. Har jobbat på min brors blivande frus förskola i Lund och jag tyckte det gick bra. Träffade Sofie på hennes salong någon timme för lite småprat för att varva ner innan jag åkte hem för att städa. Nu ligger jag i sängen och ser sex and the city och bekämpar min mensvärk som jag hoppas går över tills i morgon innan jag ska äta ute med min kära pojkvän. Ni kvinnor vet hur man brukar bli, behöver inte ens tala om det. Och ni killar som möjligtvis läser, fråga er mamma om ni inte vet!  Sov gott mina kära vänner!
god mat åt jag idag också! Pasta med
pesto och tomat och mozzarella sallad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0