dagens tips!


Jag brukar slänga in ett litet tips då och då, mer sällan än ofta men iaf. Jag har byggt på mina naglar en gång i mitt liv och efteråt blir mina naglar så extremt tunna och fula så har inte gjort det sen dess. Men brukar dock använda lösnaglar. Många tycker det är billigt och oglamoröst men er skiter jag i! Jag använder Depends korta naglar just nu och jag tycker de är jätte bra. De kan hålla upp till lite mer än en vecka om man nu tar det lite försiktigt och inte sliter i saker. Sen om inte naglarna inte är allt för slitna så går det att använda de igen. ta bara bort det gamla limmet under. Alltså är de inga engångsnaglar.  fyra tummar från mig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0