fångad av en stormvind!

Det är ett riktigt yrväder idag. I alla fall på Söndraljung vägen 11. Men på facebook så verkar alla gå igenom samma sak. Huset skakar och man hör hur allt flyger runt där utaför. Men gud vad mysigt det är, om bara Victor hade kunnat stanna några timmar till så man fick mysa till det tillsammans:( Men det är en ny dag i morgon och då jobbar man mellan 9.00 och 16. 00. På Tisdag ska man ta ett jobbigt pass på gymmet också. Det går väldigt bra nu men träningen, tränar tre gånger i veckan. Om jag inte befinner mig på gymmet så kör jag hemma!
Credit till mig där! ;) Hoppas ni har haft en bra helg. Puss på er :)
Och jag har blivit brunhårig btw, jag tackar Sofie för det! :)

Kommentarer
Postat av: Linn

Gokväll!

Allt bra med dig idag ? :)

2011-12-03 @ 20:34:20
URL: http://nattstad.se/linnhahne

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0