första träningspasset!

Okej gott folk!
Är sämst på att uppdatera just nu och att ta massa bilder. Bilder gör ju allt så mycket roligare eller hur? Ska skärpa mig, promise! Idag fixade jag mitt gym kort på 24 seven och tränade i en timme ungefär. Körde bara på löpbandet och cyklarna idag. En bra uppvärmning med mycket svett tycker jag! Det är faktiskt skönt att komma igång igen och inte bara det, man blir sjukt stolt över sig själv också! :)

När jag hade kommit hem efter en runda hos Sofie så käkade jag en slags äggröra som pappa slängt ihop, grönsallad, äpple och nötter samt en bit torsk!

Äggröran består av Ägg, keso, lök och kryddning på det. Den är faktiskt riktigt god!

OCH den som kom på Keson är ett riktigt geni! Man kan ha det till så mycket plus att det är nyttigt.  Credit to you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0