helg!

Nu har jag äntligen tagit helg tillsammans med min hosta verkar det som. Jag känner mig verkligen som en killen i den reklamen för slemhostan. Då när det äckliga slemmonstret slänger sig på honom mitt i natten. Och lider med honom, och lite till för jag har inte det otrivin comp eller vad tusan det nu heter. Jag ska försöka ta mig till gymmet på fredag och söndag i alla fall. På Måndag också när jag ändån är i stan. Men i morgon ska jag städa, tvätta och fika med Elin så får gå en runda eller något i stället. Detta är just en snygg träningsblogg nu när man är sjuk hela jävla tiden, blir så besviken på mig själv för att det är så. FAN!



Jag saknar min pojkvän också. Verkligen super mycket. Träffar honom på fredag så då blir det en massa mys men vi får försöka hitta på något galet också för vi kan inte gosa hela tiden;) galet är bäst tycker jag! Men sex and the city väntar på trean just nu så får avsluta lite snyggt med ett godnatt! puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0