hey little sister...

Gormorgon på er! Idag är jag tröttare än tröttast. Har sovit exakt fyra timmar i natt för har hostat och varit täppt. Inte kunnat andas och drömt massa mardrömmar. Jag brukar vara en rätt morgonpigg tjej som har lätt för att stiga upp. Men hörni idag var det så jävla segt!! Jag hade gärna gått och lagt mig igen i stället för att gå till jobbet. Och så brukar jag inte säga, framförallt om jag ska jobba. För jag älskar mitt jobb. Men, det får bli att ta sig längst ut i Kävlinge i alla fall. Har bestämt att jag ska vara ledig i morgon för att göra saker jag inte hunnit i veckan som tränat, pluggat, städat, tvättat och leva. Hehehe but its worth it people, have a nice day. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0