host... host...

Godmorgon!
Jag har fått en himla hosta och har knappt sovit på hela natten (igen). Det är sjukt störigt när det blir så, speciellt när man ska upp klockan sex för att jobba. Men. Jag brukar ju överleva dessa dagar trotts allt!

Igår övningskörde jag och plugga lite teori. Alltså, denna dumma, äckliga, fula teori som ingen är tight med! Jag orkar det inte men som sagt var att det måste verkligen göras. Efteråt mötte jag upp älskling i stan för en fika sen stack vi hem till honom och mös lite innan han körde mig hem. :)


Nu är biljetterna fixade till Avicii i februari! Förstår ni hur maxat det kommer att bli?? LÄNGTAR!!




En kopp te kan alltid rädda ens morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0