The way we get by.

Idag vill jag leverera en grå bild, för vädret är grått med många toner av höstens färger. Vackert men samtididgt lite hemskt. Det känns som om hösten är en sån där period som alla ska gå igenom. För vissa är det en deppig sådan och för andra är det något vackert. Utan hösten så vore vi ingenting antagligen. Haha, nu har jag mina tankar pågång igen. ;)

Jag har jobbat idag och kom hem för en timme sen ungefär. Ska slänga i mig något när mina föräldrar kommer hem från sitt gym och sen ska jag bege mig hem till Sofie ett tag. Vi ska kolla lite kläder inför i morgon och så. Har inte tränat så mycket idag mer än att cykla en bra bit, tog rätt hårt faktiskt. Och sen åt jag keso med bär i imorse.


Egentligen vill jag bara krypa ner under en filt och dricka te med min käraste. Men det får bli en annan dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0