every time you get hungry you turn into a diva!

A diva? Yes a Diva!

Hehehe, den reklamen passar mig utmärkt! ;) Godmorgon mina kära små vänner. Här kommer en hälsning från en småsjuk Amanda. Japp, jag börjar bli förkyld och har en fruktansvärd huvudverk igen. Hoppas inte febern kommer tillbaka bara. Sitter här vid köksbordet och äter lite flingor och dricker färskpressad jos. (stavar man fortfarade "jos" så? har noll koll) Idag förväntas det en lång arbetsdag på förskolan sen ska jag hem och vila lite.



Helgen har varit rätt lugnt, det blev Hipp i Malmö på Fredagen med My och innan dess så lagade jag middag åt henne och Elin. Jag mötte upp Älskling långt in på småtimmarna i Lund sen följde han med mig hem och spenderade hela Lördagen hos honom för en liten bakismyskväll. Hoppas ni också har haft en supertrevlig helg och jag önskar er en fortsatt trevlig morgon! HAHAHA låter som en sån människa som jobbar på nyheterna. Aja, över till studion! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0