nyttigt magsjuk?

Såklart blev jag magsjuk i natt eller vad man ska säga. Så jag fick ställa in jobbet idag och ligga i sägen hela dagen. Riktigt trist har det varit men vad ska man göra? Vill ju inte smitta ner barnen och mina fina kollegor med något skit. Jag lyckades i alla fall få ner en nyttig räkmacka med en sallad av spenat, avokado, räkor och lite citronsaft. Ett stort glas vatten fick jag också ner. I morse åt jag två knäckebröd men de åkte upp lika fort igen dock.

Om jag mår bättre i morgon så ska jag försöka ta mig till gymmet innan jag ska övningsköra i stan för att fixa gymkort och boka in något roligt pass i veckan. Ni borde testa denna mackan, supergod och nyttig! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0