so much to do..

Nu är hösten här på allvar! Det har blåst en hel del och regnat de senaste dagarna och det får en verkligen att bli fruktansvärt opepp. Så jag och älskling bestämde oss för att boka den sista helgen i oktober och åka upp till Stockholm för att bo på hotell och mysa in hösten. Tycker så mycket om honom, och Stockholm:)
Och försöker få med honom att börja träna med mig, han tränar ju redan på gym men jag behöver en personlig tränare hahaha... hjälp! Sen är det ju det där körkortet. Varför kan man inte lära sig allt på en gång, hade varit mer effektivt tycker jag. Ja, jag är på god väg men det krävs mycket arbete än. Men nu ska jag hoppa i säng för ska upp tidigt och övningsköra med körskolan sen jobba. Puss.
Han är världens finaste människa. Och bara min. Tänk det ni, lyckligt lottad flicka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0