A hell of a weekend!

Denna helgen har varit maxad. Har nog inte festat så mycket på länge, men det behövde lilla jag! I Fredes så stack jag och Elin till Victor på förfest. Träffade hans vänner också för första gången. Det gick ju bra, jag blev nog godkänd tror jag;) Vi stack till Hipp efter och det var rätt bra drag där. Älskling följde med mig hem efter och dagen efter mådde man som man förtjänade typ.. Lämnade av honom vid två på stationen och sen stack jag direkt hem för att fixa mig inför de nästa fedtligheterna. Som redan började vid tre!


Sofies 20 års fest blev väldigt lyckad och hon blev glad för min present. Jag hav henne två cosmopolitan glas och med en drink till plus en premination av cosmo-tidningen i ett halv år. Super bra grej va? Jag hade blivit lika glad!:)


På söndagen så stack jag till Älskling för att gå ut och äta grekiskt. Åt bläckfisk såklart det är ju min favvo! Sen stack vi bara hem och myste hela kvällen. Och så nu sitter man här och har en hel vecka framför sig med körteoripluggande, jobbsökningar och coachmöten. Hello reality!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0