feber-vecka!

Har inte skrivit på ett tag nu, på en vecka om man ska vara exakt. Har varit sängliggande med hög feber och halsont hela veckan men nu är det på bättringsvägen. Febern är så gott som borta och har knappt ont i halsen, är bara lite öm i den. Det är lagom att bli frisk nu för helgen ska spenderas med min Victor som jag inte har träffat på hela veckan.. Men det är inte föräns i morgon för i kväll ska jag fira min bror med hela familjen.

Det som ska göras idag är att ha en riktig storstädning på mitt rum för har varken plockat undan kläder eller rullat upp på hela veckan. så sjuk har jag varit! Så det ska min dag gå åt till så hörs vi mer senare! Puss :)

mMm snart bär det av till värmen igen, men jag säger inte vart;) (för det vet jag inte själv..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0