söndagsmys!

Godmorgon på er!
I går var jag på kräftskiva hos min killkompis och stack senare på kvällen in till slagt för att få skaka lite rumpa! Träffade bland annat Victor där inne som senare idag ska komma hit och spendera natten med lilla mig. Jobbet har gått skit bra, har jobbat två dagar nu på Rinnebäcks förskola och jag hoppas få jobb hela denna veckan också. Trivs verkligen med barnen och personalen. Har nu sytt hålen i mina älsklingsbyxor från Gina tricot för tredje gången. Känner själv, tredje gången gillt sen är det dangs för ett nytt par! Nu när man får lön och allt.

Nu ska jag fixa till mig lite sen ska jag köra och hämta älskling. Hoppas ni alla får en lika mysig söndag som jag kommer få! Puss och kram. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0