varför kan man bli sjuk när man kan vara frisk?

Sitter här och snörvlar och har mig. Har haft en helt underbar natt/dag och under kvällen ska jag bara ta det lugnt så jag kan bli bättre tills i morgon. Det är höst marknad där jag bor och jag ska måla ansiktmålningar på små barn. Undrar hur det kommer sluta hahaha.. (psst, älskar färgkrig) hahaha. Nej men det ska nog gå bra! Och på kvällen blir det förmodligen utgång i Malmö. Hoppas jag mår lite bättre då i alla fall.

Och just de, jag ska nog söka till true talent nästa år. Tror ni jag lyckats? Det hade varit fett :) Jag tycker nästan att true talent är bättre än idol, idol är ett så ytligt program på något sätt.. Keep going TT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0