Your call

Fikade med min favorit kille idag. Yeah, you heard. Victor heter han och han är världsbäst, oslagbar och min käraste.  I alla fall så skulle jag in till Lund för att fixa present till Sofie som fyller 20 idag! Och då passade jag på att träffa honom på samma gång. :) Har en fruktansvärd träningsvärk efter simningen igår också. Syrran vet verkligen hur man peppar en till att träna. Go sis! Jobber går sådär, tur att man har kontakter. Om jag inte får på förskolor så får jag dela ut fler CVn i stan. Vi får vell se hur det går med det!
Vet ni att det har kommit en donuts-trend till USA... Speciellt färgglada. Tänkte först att det alltid hade varit en trend där men kanske inte? Kan de inte bestämma sig om det ska vara macarons eller donuts? Måste säga att jag aldrig har ätit en macarons någonsin och vet inte ens om det är gott. Men nu får man ju äta hur många donuts som helst. hehehe.. to bad! Jag ska försöka hålla mig ifrån dem så gott jag kan!

Kommentarer
Postat av: hanna

HEJ BABE!

jag tycker vi borde ta en fika någon dag, du måste berätta om lovelife! jag är ju mycket i lund nu om dagarna så säg till om du är där någon dag så kanske vi kan ses? KRAMIS/BANNI

2011-09-12 @ 19:28:13
URL: http://hannaajangenfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0