uppdatering!

En riktig tjejkväll med de bästa. underbart!
När jag och Victor åkte till Skiathos besökte vi ön där de spelade in Mamma Mia
filmen. underbar ö!
Vi har relaxat i stadsparkens nya hängmattor i Lund.
När vi inte har haft bröd hemma under sommaren har min kreativa
sida verkligen visat stora framsteg.. Mums!
Jag har varit med i Malmös stora musitävling. Tyvärr kom jag inte vidare.
Men gud så fin kritik jag fått av alla människor! (Video kommer snarast!)
Så skönt det var med sol och bad på Skiathos!
Min fina älskling har fyllt två år. En riktig liten busunge :)
Godaste drinkarna jag någonsin smakat. Grekland levererade!
Prinsen själv<3
Myskvällar med Josefin plus 2kg godis. ;)
Midsommar med nära och kära!
Och sist men inte minst, strandutflykter, glassätande och brorsons-mys<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0