Diamants, A girls best friend.

Hej mina fina. Hela min vecka har varit upp och ner, hit och dit. Jag firade min hjärtedag tillsammans med Victor på en fin resturang i Lund. När vi kom hem till honom så hade han köpt 10 fina röda rosor och choklad till mig. Samt tänt lite ljus och så. Min kärlek kan när han vill! ;) Det var en mycket bra kväll må jag säga.

Dagen efter fick jag en sån extrem huvudvärk under dagen så jag var tvungen att gå hem från jobb. Jag trodde det bara va en mini-migrän som jag alltid får efter mensen. Men dagen efter så blev det så fruktansvärt mycket värre. Jag kan inte beskriva känslan men jag måste medge att jag började gråta så ont det gjorde. Så det blev att ta sig in till akuten och stanna där över natten. Som tur var så var det "bara" bihålsinflammation. Så fick antibiotika och åkte hem vid halv fem.

Igår var jag bara hemma och krängde ostbågar och såg på tråkiga the voice. ush vad jag ogillar det programmet. Oseriöst mög! Har agerat bagare här hemma idag. Så ska fika lite med familjen. I kväll kommer Victor hit så då blir det soffhäng med fruktsallad och annat gottis. Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0