fyfan för inflammationer i kroppen!

Alltså det här går jag inte med på! Har varit någorlunda frisk i veckan sen nu i söndes morgon slog det till igen. Feber, förkylning, huvudverk och en jäkla hosta. Kan inte vara annat än den där jäkla bihålsinflammationen som avgudar min kropp. Jag vill inte hänga med dig kan du inte förstå det?

Har varit hemma från jobbet idag och får antagligen vara det någon dag till så jag blir riktigt frisk. Jag som skulle till frissan efter jobb och träna. Sen plugga när man kom hem. Blir inget med det. Får bli blond igen nästa vecka i stället! Har käkat apelsin och knaprat på piller hela dagen. Längtar bara efter min kärlek som ska stoppa om en och koka te till en. Men det blir inget föräns på fredag. Får koka mitt eget te och värma upp min egna säng. buhu, ibland får man tycka synd om sig själv. Fast jag och Victor hann med en shoppingtur på söndagen innan det bröt ut ordentligt. Köpte ett par jeansshorts och en supersöt klänning från Topshop. Bild kommer senare. Nä nu ska jag se på bra filmer och längta efter att mamma kan komma hem och rå om en! puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0