teoriplugg!

Nu har man suttit här sen man kom hem klockan 6 och pluggat körteori. Är så trött på skiten nu. Vet inte hur många gånger jag sagt det. Men så sitter man och är inte ett dugg intresserad egentligen, så har man ett moment kvar. Då kommer helt plötsligt det in en massa mattetänkande?! OOOH blir galen på mig själv ibland. Ni vet det här med stoppsträckan och reaktionssträckan och hur man räknar ut det och så. Visst skit enkelt egentligen. Men går det in i mitt huvud? Nej! Aja, får ta och gå och lägga mig nu sen nya tag i morgon. Just saying, makte it work Amanda, make it work!

Puss och godnatt. btw så vill jag skicka en hälsning till min köra pojkvän som förgyller min dag. du är bäst älskling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0