Är man en del av den "tuffare" sorten?

För mig räcker söt. Att vara söt är nog något av det sexigaste som finns. No efense mot de sexbomber som har stora bröst, putande läppar och ett ass som täcker hela Sydamerica. Men jag älskar att vara söt. Bara en tanke som slog mig precis när jag sökte runt på youtube och hittade massa knasiga videoinlägg med konstiga kommentarer osv. Ni vet själva... Fast man kan vara söt och tuff samtidigt. hehehehe.. Jag får försöka helt enkelt.. Nej detta var nog det mest onödiga inlägg jag haft på jätte länge. Meeeeeeen gott nytt år i efterskott.. :)

Kommentarer
Postat av: vicke

haha fy bubblan vad du är underbar amanda! så himla söt.

2012-01-26 @ 18:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0