pink purse.

I Lördes sov jag hos kärleken min. Vi gjorde inget speciellt, bara tog det lugnt hela kvällen. Tycker så mycket om att ligga och vila på hans bröst. På söndagen gick vi upp relativt tididgt och körde ut en sväng på Nova Lund för att se om vi hittade lite fynd. Jag hittade en massa men fick köpa det bästa;) Som denna plånboken under. Den köpte jag på glitter för 129.00kr. Ingen speciell farlig summa så den fick åka ner i väskan. En t-tröja och en top åkte också med.

Idag har jag jobbat som vanligt och i morgon börjar jag första dagen som tillfällig vikarie i 4-6 veckor på en annan förskola.Hoppas barnen vänjer sig vid mig. Men det är säkert inga problem. Kan inte förstå att jag har jobbat med barn i snart 4 månader. Sjukt! Nej, nu ska jag slå min älskling i wordfeud. det är jämt, får se hur det går ;)


puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0