the little blue one.

Godkväll, det var ett tag sen jag hade tid med det här skrivandet. Har haft så mycket annat på gång i mitt liv så valde att lägga det här åt sidan. Men bestämde mig i kväll för att damma av den gamla datorn och skriva ett litet trevligt inlägg.. skämt och sido, vad gör man inte för att slippa plugga körteori?
Har varit hemma nu från jobbet i ett par dagar. Barnen på förskolan har börjat bli lite småsjuka så jag har fått en släng av det också. Skönt att vila upp sig ett par dagar så man kan ta nya tag nästa vecka. Idag har jag bara hängt i min sköna säng och haft kramper i magen. Men gjorde lite sconesbullar i morse för brödet var slut.
Igår kom min älskling hit så vi kunde boka resan till Skiathos. En ö i grekland där de spelade in filmen Mamma Mia. Det ska bli så mysigt att åka dit bara han och jag. Vi åker den 19-26 Maj, Alltså över min 20 års dag. Längtar redan nu. Nej men detta var ju en liten härlig refreshing. Nu ska jag ta tag i det som verkligen är jobbigt. seya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0