the love.

Människor säger att de bästa killarna/tjejerna lämnar man i "vän-zonen". Men jag tror inte att det finns något som heter det. Jag tror att kärleken är som ett helt pussel. Varje bit matchar alltid med någon annan. Man måste bara leta upp den biten och aldrig ge upp. man testar ett tag med en bit eller flera. Men ger upp efter ett tag för man märker att den inte passar. Så är det med kärleken också. Jag vet inte exakt hur många människor det finns i världen men det är inte lite. Och där ute någonstans finns just din andra halva. Bara du inte ger upp. Pröva alla sorters pusselbitar tills du hittar den rätta. Och tro mig, din pusselbit kanske inte alls finns i vän-zonen. Än så länge känner jag att jag hittade min tio minuter bort. Ge aldrig upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0