var finns musikintresset på folkhögskolor egentligen???

Alltså har suttit och sökt, och sökt på olika musik/sång linjer på folkhögskolor. DET FINNS JU INTE ETT SKIT som intresserar mig... konstiga hemsidor och knasiga program. Nej, nu blev jag ledsen. Ni vet ju vid det här laget att musik och sång är en stor del av mig. Har sjungt sen jag började gå i princip. Så varför inte fortsätta? Bara jag får tag i en bra utbildning sen har jag inget att förlora.

Det bästa jag vet är att sjunga och min pojkvän...och min familj... och kläder... och.. hahaha typ allt. Nej men jag sjunger varje dag, varje timme typ. Jag skulle vilja bli lika bra på att skriva egen musik som att sjunga covers på andras. Funderar på att lära mig spela piano igen. Det skulle varit roligt att kunna spela. Ja, jag får se. Nu ska jag hoppa in i duschen och förmodligen sjunga lite där med. hahaha. pusssssss

Adele, så himla vacker, sexig, underbar och fan vad jag skulle vilja växla några ord med dig!

Kommentarer
Postat av: Carleen

Vacker ;)

2012-02-22 @ 11:10:05
URL: http://carleenmae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0