hej mina fina!

Ett litet sent inlägg innan jag går och lägger mig. Har varit en underbar helg. Eftersom jag inte kunde träffa kärleken på en hel vecka pga sjukdom så har helögen spenderats med honom. Vi fick "ta ledigt" från vår myshelg. Han åkte till Tyskland med grabbarna för att köpa lite drycker och jag åkte med min fina vän Matilda (som varit i USA) till Köpenhamn för att spendera dagen på ströget. Köpte mycket fina tröjor och linnen samt lite smink och min efterlängtande väska från TS. Bilder får ni i morgon. Som sagt var, denna helgen kunde inte bli bättre än vad den blev. Och jag är på fötter igen för en ny jobbvecka, träning och pluggande :)
Sov gott och dröm vackra drömmar.
Denna fina väskan köpte jag. 600 kr på TS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0