Hey I heard you wear a blue one?!

Den här skönheten hittades på Topshop för cirka 600 kronor!
Den ska slitas med glädje och kärlek i sommar :)

Jag börjar bli frisk nu och det känns fruktansvärt skönt. Hostan och förkylningen kommer nog hålla i sig ett antal veckor till. Men det får jag stå ut med. Sitter och försöka få rätt på min körkortsteori, det går framåt ska jag be att få tala om. Fick bara ett litet utbrott att de bytar datum på dubbdäcksförbud och lite annat. Hade varit schysst om man fick reda på det innan man satt som ett frågetecken där frågan kom med andra datum? hehehe...


I morgon väntas en fin myskväll med älskling. bio och en kall :) Ska aldrig mer bli sjuk, promise ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0