normalt?

Jag har haft lite ångest för att jag inte har haft något vettigt att skriva om. Bara lagt in massor av bilder på kläder för synens skull. Min pojkvän sa att jag kanske skulle lägga ner den hahaha. På skoj då förstås;)
Men nu har jag äntligen kommit på vad jag ska skriva om. Jag har ett problem förstår ni. Jag älskar att shoppa, finns ingen bättre avkoppling och man mår så bra av det. Men det finns ett stort MEN i det hela. Jag kan inte få nog. Min ekonomi är ju inte den bästa jag jobbar ju som vikarie på en förskola. Så inget att skryta om precis. Då frågar jag är det någon som känner sig jag? Hahaha. så töntig jag känner mig men vafan. Detta är inte okej. Alltid är det något nytt.


Nä får skärpa mig nu förfasiken. Nästa månad ska jag försöka att inte köpa något åt mig själv för måste spara till resan. Bläää! Men ser fram emot den som fan. Älsklingen och jag kommer ha det bäst där nere. Så skönt att känna att man tillhör någon speciell människa. För han är speciell han heheheh ;)


Nu ska jag kolla någon rolig film och i morgon har jag bestämt mig för att vara ledig för att göra saker jag inte hinner med annars. Puss på er fina :)

Jag i går. Chinos från H&M 99kr.
Blus från Åhlens 199kr?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0