uppdatering ( igen )

Hello people!
 
Sådärja, ingen förbättring från min sida av skrivande och uppdatering. Well, here is one:
 
Vi fick avliva vår älskade kise som blev hela 14 år gammal (typ 83 i kattår). Alltså, ganska gammalt. Han led av lungcancer och jag tycker det är ytterst märvärdigt att inte veterinären märkte det efter första undersökningen, när han fick reda på det direkt efter anda. Men men, jag saknar honom. Skuggan som följde en vart man än gick och pipandet på morgonen när han skulle hälsa. Han har det bättre nu i alla fall. 
 
Jag har börjat med viktväktarna, har gått ner 3 kg på lite mindre än en månad. Är väldigt stolt över mig själv. Trodde jag skulle ha gått ner förra veckan men nej, ägglossningar och skit och mög kom imellan så upp ett gram! Jag och Victor färdades med buss till Norge över helgen till våra vänner som bor där. Har gått ganska bra med kosten. Dock mycket vin och fest. Får se hur morgondagens viktnedgång ser ut på vågen. Hmmm.... 
 
Annars, jo livet rullar på som vanligt. Pluggar körkortsteori, tränar, jobbar, lever... typ. 
Ska sätta på en bra-att-sova-till film så man somnar i ganska god tid. 
Morgondagen bjuds på träning, jobb VV och plugg. yeeeeeeeeeeeah (y) tummen upp för mig!
 
 
mina fina vänner Lina, Axel, Daniel och Victor! 

Kommentarer
Postat av: CECILIA

fin blogg :)
allt bra?

2013-01-09 @ 15:52:23
URL: http://candersson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0